äntligen.

Så nu är det helg och jag har pappas jobb dator!'
Sitter även och väntar på min pizza som borde vara här snart..

Va ju hos frisören och jag är väldigt nöjd med resultatet!
Blev en mörkton med lite rödfärg i , men inte knall rött som kanskse många tänker , haha
Veckan har gått ganska fort men vart i skolan typ 3 dagar så.
Även kör grejjs idag , ska ju vara med i lucia tåget, tydligen ska man sjunga solo med?!
Sväng på stan med fick med mig en hel del kul grejjer eller kläder mest.
1 klänning ,2 tröjjor, ett par leggings och sånt.

Även fått upp lite juskaker i mitt fönster , röd stjärna blev det iår!
Usch , julen är för mysig. Veckorna kommer bara flyga iväg nu..

Nu ska jag in i duschen en snabbis , sen ska jag vidare och glo idol!
Blir mer uppdatering nu , kanske kan få in en och annan bild här med , skulle inte vara fel:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0