meeeeen.

Fick över bilder till datorn , men dom kunde inte komma upp på bloggen?
Konstigt värre och orkar inte lägga någon jätte energi på det..
Så min blogg får vara tråkig ett tag typ till julafotn eller något.
Eller tills jag får andra tangenter till min bärbara som inte funkar!

Idag blev det ner och kolla handbolls cup!
kul och kolla , saknar det faktiskt , kankse börjar igen ? Får vi allt se ;)
Sen kännde vi att vi inte orkade göra något speciellt..
Så vi gick och hyrde film och köpte godis, så blev film mys på kvällen!
Skönt att bara koppla av en dag!

Kan även inte fatta att det är första advent i morgon?!
Allt händer och går så fort nu för tiden , snart är det nyår med.
Klänning är redan in handlad för både jul & nyår , båda är svarta..

Usch , jag bara skriver massa onödigt skit, men nu vet ni allt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0