mycket.

Förlåt för min dåliga bloggning ,ni vet varför med!
Ska försöka uppdatera hur mycket som jag har tid och lust för:)

Regn regn , börjar fan mig göra mig dyster!
Men höst= jag blir mörkhårig och det händer på onsdag även en klippning på de!
Lite mer roliga saker framöver Jag&mamma åker till stockholm och går på idol finalen
och bor på hotell, även blir det lite shopping , trevligt säger jag.
Även med skolan blir det luciatåg snart med jag&några till ska sjunga , kanske drar ett solo med..
Men vi får se hur det blir med det. Men som ni märker , jag har mycket att göra!
Även massa plugg och kompisar som man ska träffa.
Blir bio på lördag med tjejjerna , den efterlängtade new moon , kommer typ sitta och drega
för det är så snygga killar med , haha! Ska försöka så gott jag kan hålla bloggen uppdaterad!
Om jag inte skriver på några dagar så lovar jag att jag inte är död , haha:)
Inte långt kvar till advent , oh shiet mycket på G nu!

Hoppas ni förstår , men ska göra mitt bästa.
Skulle vara roligare om jag satt på min egna dator med , men tangenterna är konstiga än så..
Ni får ha det gött , ta hand om er där hemma eller ute i regnet ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0