Dagens.

DAGENS VILL HA: ny mobil! 
DAGENS LÅT: eminem- beautiful
DAGENS KLÄDSEL: pyjamaströjja , tjocktröjja , mjukisbyxor & tofflor!
DAGENS SMINK: ingenting..
DAGENS FRISYR: en bulle mitt i hövve.
DAGENS PLANER: plugga? kankse orka knalla iväg på bio?
DAGENS BÄSTA: Ingetning ?  
DAGENS SÄMSTA: att har mycket att plugga ..
DAGENS DUMMASTE: vet jag inget?
DAGENS VACKRASTE: inte sett så mycket vackert , suttit inne hela dagen 
DAGENS SAKNAD: hmm? kärlek ? 
DAGENS LÄNGTAN: Egypten , ska bli jävligt skönt !
DAGENS ROLIGASTE: Ingenting ? 
DAGENS MISSLYCKANDE: att jag aldrig bli pigg..
DAGENS KÄRLEK: mobilen, utan den ingen mig.
DAGENS KÖP: inte köpt något idag
DAGENS HUMÖR: trött , och berg o dal bana humör..
DAGENS FRÅGA: Varför har jag så mycket plugg kvar?
DAGENS MENING: Se vilka som finns där för dig..
mörkhårig , ca 1 år sen! Saknar det lite och mitt långa hår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0