frååååågor.

1. Hur gammal är du om fem år? 20
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Emma & sara.
3. Hur lång är du? 171 cm.
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Hajar som hajar, fast somnade ifrån den. 
5. Vem ringde du senast? Koffe :)
6. Vem ringde dig senast? Koffe
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? min dator krånglar :(<33
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på ork och lust .
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? inte gifta , men bor ihop.
10. När såg du senast din mamma? nyss.
11. Vilken ögonfärg har du? blåa.
12. När vaknade du i dag? typ vid halv 12 eller något.
13. Vilken är din favoritjulsång? Julen är här.
14. Vilken är din favoritplats? Något varmt land .
15. Vilken plats föredrar du minst? Något kallt ställe.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Hmm , ingenaning? har väll egen lägenhet och en kille får jag hoppas ;)
17. Vad skrämde dig om natten som barn? jadu , mörker är ju ingen höjdare.
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Minns jag inte , men någon sa något allafall!
19. Hur stor är din säng? 1,20 :)
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig?  en t-shirt
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2
23. Hur många landskap har du bott i? Ett
24. Vilka städer har du bott i? Karlstad -.-'
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? stumpor.
26. Är du social? ja för det mästa , beror på humör!
27. Vilken är din favoritglass? Ingenaning , men mjukglass är aldrig fel.
28. Vilken är din favoritefterrätt? hmm , ingenaning kommer inte på något nu..
29. Tycker du om kinamat? ohja
30. Tycker du om kaffe? Neej , kaffelatte isånafall.
31. Vad dricker du till frukost? Olika , kan va te , mjölk , juice mm..
32. Sover du på någon särskild sida? Njaa , sover nog mäst mot väggen.
33. Kan du spela poker? Neej , haha
34. Tycker du om att mysa/kela? ohjaa, inge fel.
35. Är du en beroendemänniska? njaa , vet inte?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? nej , inte vad jag minns allafall! 
37. Vill du ha barn? yees
38. Kan du några andra språk än svenska? jaa
39. Har du någonsin åkt ambulans? nej , sån otur har jag inte haft.
40. Föredrar du havet eller en bassäng?  Havet
41. Vad spenderar du helst pengar på?  Kläder (y)
42. Äger du dyrbara smycken? jodå , tror jag nog :)
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? One tree hill !
44. Kan du rulla med tungan? haha? tror jag nog.
45. Vem är den roligaste människan du känner? hmm , jag vet faksist inte? ingen speciell?..
46. Sover du med gosedjur? Finns allt ågra krumelurer i min säng jaa , haha
47. Vad har du för ringsignal? Någon bra låt , som jag inte vet namnet på.
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? jo , det har jag allt !
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? hmm någon plast grej..
50. Kan du byta olja på bilen? hahahah nej , suger på sånt.
51. Har du fått fortkörningsböter någon gång? noope
52. Vilken var den senaste boken du läste? expert på att roda och som jag vill vara.
53. Läser du dagstidningen? kan hända ibalnd.
54. Prenumererar du på någon veckotidning? yeeees
55. Dansar du i bilen? nja , händer inte så ofta.
56. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Riiiiiiix FM
57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? minns jag inte?
58. När var du i kyrkan senast? jadu , minns jag inte..
59. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Birgit (y)
60. Hur länge har du campat som längst i ett tält? har ALDRIG campa , föredrar hotell (a)
         


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha

2009-10-13 @ 08:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0