.




Älska , glömma  , förlåta?

Ibalnd kan man verkligen känna fan vad härligt att det finns sånna personer som finns där för en.
När man väl behöver dom som mest? Vart är dom då? Nej , inte vid ens sida..
Vänner kommer och går men den bästa återstår , det är typ så!
Klart man inte kan va glad och sprallig varje dag , men då får ta den smällen.
Men ändå , jag är jag och ni är ni.
Vissa vänner även glider man ifrån med tiden och det är så jävla synd tycker jag.
Självklart saknar jag folk som jag har mist eller slutat umgås så mycket med..
Klart man väljer själv vilka man vill va med , inte tycker om osv.
Även finns det bråk där emellan ? tror jag nog ALLA har råkat ut för!
Vissa personer passar bara inte ihop med varandra , men sånt är ju livet.
Men ibalnd är det svårt att veta vem som är vid ens sida i sitationer man kan hamna i.
Utan vänner? vad är man då? helt ensam..
Men vänner är guld värda ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0