HISSAR&DISSAR.




* Naglar - Jag har börja fixa och trixa med mina naglar med nagelack och stenar och även lösnaglar och annat. Men ser även frescht ut när någon kommer med fint nagelack eller annat!

* Svenska hollywoodfruar- Kanske lite efter , men jag gillar det programmet. Det livet skulle ju inte vara fel att leva , eller vad säger ni ? :)

* Vindruvor - Jag ÄLSKAR det. Blivit helt galen i det. Kan nästan äta upp alla om det skulle va så!
 
                                   






* Kylan - Börjar verkligen bli höst/vinter väder. Jätte kallt ute , jag föredrar värmen hälldre!

* Värmd mat -  Något jag INTE gillar är att värma mat som ligger i matlådor som man åt dagen innan , nej usch och fy!

* Sjuk - Som ni har läst tror jag ni har märkt att jag har varit sjuk nu i några veckor. Och det är riktigt trist och jobbigt. Ligger i soffan/sängen hela dagarna och bara glor. Även kommer man efter i skolan. Inte alls bra!


                           



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0