Hissar&Dissar.


HISSAR:

Vädret- Snart är all snön borta och våren är här.
Snart sommar och loov!

Träningen- Att jag har börja träna , duktig!
Fast måste hålla det i veckor , håller tummarna att jag klarar av några veckor till ,haha!

Kläder- Sommar/vår kläderna kan man smått börja använda.
Sluta använda lager på lager och stora tjocka jackor.

Design- Ny design på G , kommer upp inom denna vecka tror ja!
Gillas starkt , nytt & fräscht !


DISSAR:

Spamm sms- åååh , jag bara hatar de ..
Samma flera sms om helt onödigt vetande!
Ge fan att skicka sånt till mig.

Vatten pölar- Nu när snön smälter bort blir det ganska mycket vatten på gatorna.
Hur kul är det att komma med nya skor och komma trampa i vatten med grus och allt.
Nej , fy inget jag diggar!

Trötthet- Usch , inge alls kul..
Absolut inte kul när man vet att man inte får sova ut heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0