Bara så att..

Ni vet så är jag sjukt trött och sliten!
Här sitter det en tjej med hövve värk och inväntar fångarna på fortet.
Sitter och fryser för den delen med , känns verkligen att den riktiga hösten närmar sig..
Dock lite tråkigt.. men rätt som det är så sitter jag och bloggar om jul & julafton.
Tiden går sjukt fort.. nästan för fort ibland!
Efter skolan blev det bergvik och fick med mig 1 tröja & ett par tights.
ÄR det bara jag som känner att jag har kläder men aldrig något att ha på mig?!
Ikväll är det jag som ska lägga mig i tid & underbart att jag börjar halv 11 , sånt gillas.


bytte om när jag kom hem och fick bli detta då!
Även en ny design på g , sånt gillar vi ännu mer :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0