hår.

ÄR ni som mig? Som typ känner att ert hår är hopplöst?
Även fast jag är nyklippt har jag redan tröttnat på mitt hår..fyfan
Och blev lite kort så kan inte göra så mkt med mitt hår.
Men snart blir jag mörkhårig igen och då åker löshåret i igen , ska bli skönt!

Min dag för övrigt var skit tråkig och det va vädret med.
Åt kinamat och sedan drog jag & mamma hyrde film.
Legat i soffan hela dagen framför tv & med datorn.. ganska ovärt!
Men.. har ingen energi , den jävla mens värkens fel..
Nej.. snart blir det tvätta ansiktet och allt sånt kvälls fix!
Och hoppas på en göddig sömn , over and out godnight! ♥




mörkt vs ljust.. vilken färg passar jag bäst i ?!



brukar köra med mörkt på höst/vintern och sen piggar jag upp håret med ljusa slingor
mot våren/sommaren.. hur gör ni med färger,slingor & toning?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0