helt sjukt eller vad?

Imorgon börjar verkligheten .. känns typ overkligt? Tiden har gått för fort.
Någon som håller med?! Kändes nyss som det va skolavslutningen.
Och allt har precis börjat , men det är tvärt om!
Allt är nytt i princip , ny skola , nya kompisar , nya lärare osv..
Men ska allt bli kul. Dagen planer? Inte göra någonting.. ska duscha och fixa mig senare.
Känner mig just nu inte som en människa.. behöver klippa mig med!
En fråga till er? Ska jag permanenta mitt hår? Är grymt sugen!
Sen efter de bli mörk hårig , vad tycker ni?!
Lär märkas ,  men alla fall.. en sommar med minnen och nytt folk!

Tror även det kommer bli bättre uppdatering på bloggen nu när allt blir som vanligt igen!


jag igår , dock väldigt sliten!

slapp outfit som jag hade på stan i fredags då jag blev några hundra lappar fattigare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0