nytt.

Har inte haft tid eller ork till att blogga!
Men igår började det .. det "nya" , va allt lite nervös men inte så jätte..
Konstigt men va inte så nervöst som jag trodde! Kändes dock gött.
Igår var det så spänt och tyst och ingen vågade säga något.. allt va spänt.
Men idag flöt det på ganska bra , fast massa information typ hela morgonen..
Det va drygt , men speed dejting på eftermiddag , va helt okej och gick snabbt.
Kort dag.. sånt gillar vi! Även hunnit med att klippa mig & lämnat present till emelie!
Mitt humör jadu.. inga kommentarer på det! nu blir det duschen och sömn ♥

kortet taget imorse. så inte nyklippt där!

skit bilder jag vet. men ni får nöja er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0