sjön.

Förmiddagen har jag bara ett ord till: TRÅÅÅKIG.
Alla va seriöst upptagna med något.. så blev inte bästa humöret på mig!
Kvällen bestod av att va ute på sjön med pappas kompisar typ.
Vart helt okej ändå , fick köra båten! Och jag va duktig , tro det eller ej.
Fick till och med beröm för jag va lugn och så "cool" , haha de ni.
Inte alla som får köra en 40 fotare till båt.. Va inte liten gummi båt om man säger så.
Ska tvätta bort sminket nu och dejta sängen.. känner att jag är trötter!
Blev en kvälls promenad med sara med , alltid lika trevligt ♥

mamma är fotografen & min mobil kamera SUGER.

[suddigt , jo tack jag vet! ]

mitt hår ser hemskt ut och jag fryser .
Men va dom två bästa korten jag fick.. även fast dom inte va dom snyggaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0