tur dag?!

Skolan gick skit fort , vi satt och planerade typ inför torsdagen!
Sen typ fick vi ha datorer och kolla så vi kom in på vissa sidor & sen slutade vi.
Slutade vid 12 , va i stan i någon timme och träffade folk och gick & glodde i affärer!
Blev dock helt "kär" i en väska. Så drog ut senare till bergvik den blev min.
Fick med mig ett par skit sköna jeans från Jc & en träningströja.
Till veckan börjar allvaret igen och det behöver jag tro mig!
Ska hoppa in i duschen och försöka tina upp mig sedan blir det sängen :)

Just de , höll nästan på att glömma!
ÄÄÄÄÄNTLIGEN så kom min wildfire ner i brevlådan.
Den är totalt slut nu igen.. hitta den på en sida på internet & jag klickade hem den direkt!
Än så länge är jag & telefonen överens!


denna goding tillhör mig nu :) snyggare i verkligen om jag får säga det själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0