vandrade lik?

ÄR precis vad jag känner mig som.. är trött & ont i hövve.
Träffade sara & emma förut emelie var även med.
Blev lite babbel under en fika , mycket mysigt & det kommer vi fortsätta med!
Inte min bästa dag idag heller.. typ trött och orkade typ inget i skolan.
På bilden satt jag och några till och skrattade sönder .. pga att jag va övertrött.
Men ikväll blir det en tidig kväll , det MÅSTE det bli .. för börjar halv 9 i morgon..
Fyfan för det .. men vet ej när jag slutar men hoppas på tidigt..
Klövig som jag är så har jag tappa bort mitt schema.. duktig!
Men har min kära allmenacka som jag hoppas tiderna står i .
Nej , vilket tråkigt babbel det va här.. ganska ovärt!


hur söt är inte denna bilden då?!
( fick bli en sån bild pga min bild brist)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0