.


Nu tänkte jag tipsa om lite hår produkter!



Shampoo och balsam- Jag ändvänder Tresemme och är väldigt nöjd!
Jag testar ofta nya shampoo och balsam i olika märken.
Men nu har jag fastnat för tresemme.
Behöver inte mycket för att der ska löddra och ger en fräsch doft och ger en fräsch lukt.
Balsamet ger en bra mjukhet och håret blir lätt borstat.
Stora flaskor och räcker länge!
Värt pengarna tycker jag :)
5/5 !


Dust it puder- Har nog många hört talas om.
Ett vitt puder man har i håret och man får volym och håret blir stort.
Jag är även provat björn axen´s puder spray, jag tyckte sådär dock om den..
Dust it pudret ger mycket volym och håller ganska bra!
Liten flaska kostar ungefär 129:- tror jag.
Men själv har jag 3 såna små flaskor, men köpt 1 och fått dom andra.
Man kan tycka att det är dyrt  men det håller länge tro mig!

4/5 !









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0