hejsan hoppsan i vinterland?

Skola som vanligt , försov mig lite men hann ändå fast några min sent.
Även vart iväg till tandläkaren där jag blev bedövad och fick ny fyllning.
Men bedövningen höll i 3 timmar nästan , så gick och snackade som en bebis ungefär!
Vart hem ett tag och sen till stan igen för att sola.
Kommer ju inte få sola på ett tag så det blev lite tätt , ni får veta varför i morgon ;)
Lite brun har man allt blivit alla fall.

Nej , ska nog ta mig en dusch och sedan nog ta bussen ner till stan.
För att träffa en kompis , men vi får se hur det blir och vad jag orkar!


Hade turen att få ett rosa solarium idag.  Inte dock det på koret nedanför
För det är taget från : google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0