Äntligen!

Hemma nu.
Känns gött men är typ rastlös , jag är van och va igång hela tiden.
Men nu sitter jag faktiskt still , funderade på att ta ett bad och sedan glo en film!
Shopping blev det alla fall , underkläder på rean, skor även på rea, sen läppbalsam , ansiktsmask & en ring.
Fick med mig något hem , men kan inte ha pengar på mig måste köpa köpa , blir galen , haha;)
Även lämnat in min ipod nu känns gött sen är det bara namn på baksidan.
Sen är det att tanka den men bra musik , åh vad härligt!

Barvakt blev det läsa saga och även duscha kusin vitamin , inget man blir torr av kan jag lova!
Men alltid kul , tiden bara rann iväg men nu sitter jag här halv trött och halv sjuk..

Nej , nu ska jag nog tappa upp ett bad om jag kommer ifrån datorn.

sommar&sol skulle inte sitta fel..


Kommentarer
Postat av: din babe

Såååg dej, såååå sött leende, å hea du va söt idag :D blav glad ^^<3

2010-01-04 @ 23:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0