helt galet.

Har inte haft tid att blogga.
Vart iväg till akuten igår kväll och va där i timmar.
För hade fått utslag i ansiktet och det blev bara värre!
Så fick behandling sen vart det hem och sova.
I morse när jag vaknade hade det blivit värre och kände mig helt slut och allt.
Men fick tid hos gripen så fått salvor att använda , så hoppas jag att jag blir bättre!
Kan beskriva att jag ser ut som en tomat i ansiktet helt röd & knottrig..
Va något lokalt bara , så hoppas jag inte får tillbaka det för då lär jag inte ha något ansikte kvar , haha;)

Nu vet ni varför jag inte har bloggat.
Ska byta kläder och dejta sängen nu , verkligheten börjar i morgon..
Godnatt sötnosar !♥



vill va bruuuuuuun ! Saknar Egypten enormt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0