Hissar&Dissar.


DISSAR.

Skolmaten- Tror att vår skola vill att vi ska svälta eller få anorexia  eller något i den stilen.
För det vi får nu är inte ÄTBART , eller har jag fel? Nej tror jag inte!
Snö- Jag är riktigt TRÖTT på snön nu , nu har nyår & julafton varit så ge mig sommar nu!
Värsta är att det snöar mer här , vill inte ha kyla ge mig värme!


HISSAR.

Ipod/mp3- Ni måste erkänna ? Det är skönt att lyssna på musik! Men som ipod/mp3
kan man ta med sig var som helst , på bussen , flyget ja vart man vill!


Dock kommer jag inte på så mycket , men finns så mycket att välja mellan men nu
står det helt tomt i mitt hövve!

Kommentarer
Postat av: emma

dom borde ge oss något mer förutom äcklig korv grejj och ris som inte smakar något. :/

2010-01-20 @ 20:22:14
URL: http://emmsssss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0