Vill sova i evigheter..

Är helt sjuk trött!
Känns att skolan är igång och jag ska är redan skol trött , men bara kämpa på.
Inget speciellt idag alla allafall.
Vart iväg och glott ännu på en gymnasie skola.
Jag har inte bestämt mig dock än vad jag ska söka , men lite små tankar har man ju.
Ska söka till dom jag känner för även fast jag inte har betygen och nej ska inte söka frisör.

Nej , ska ta en dusch sen ska jag dejta soffan en tag!
Jag är sliten och mer lär jag bli..
Kan bli dålig uppdatering med för har inte lika mycket tid längre , men ska göra så gott jag kan:)

en slarvig bild på min ipod , men jag älskar den!
Och ja det är riktiga swarovskikristaller.
Ska även få mitt namn på baksidan , då kommer bätre bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0