frihet !

Nu har jag gjort mitt sommar jobb 2010 , tiden bara rann iväg.
Det är bara 1 månad kvar tills vi börjar skolan.. känns sjukt!
Men det är sant , så man får göra det bästa av tiden som är kvar, helt klart.
Ikväll blir det tjej mys alla fall, det är precis vad jag behöver känner jag :)
Om gårdagen då? rix fm festival , vart helt okej.
Träffade på ett antal personer som man inte har sett på ett tag , roligt!
När eric saade kom upp på scen , jävlar vilket skrik.
Tycker han är helt okej som artist och ser bra ut , men inte mer än så!
Får se vad dagen har att bjuda på .. kanske skulle ut och äta med tjejjerna!
Märks senare hur det blir , ha en bra fredags kväll ♥

lite underlig bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0