HAPPY FACE.

Morgonen va inte den bästa och inte humöret heller.
Men den blev bättre , blev en litten mor&dotter dag!
Det kan också behövas ibland , men vädret har ju vart skit skit skit och åter skit!!
Blev shopping och mat på resturang, det gillas.
Men glad som jag är åker jag till tunisen nästa lördag , underbart!
Vi bestämde oss ikväll för att ta den resan och
tur som vi hade va det det sisa rummet på det hotellet.
Men skönt och komma iväg från sverige och få lite lugn och bara må gött.. ni vet?
Nu blir det 1 skiva av oc innan det blir sömn för min del.
För er andra blir det godnatt till! ♥


måste slinga min utväxt innan jag drar till solen , för den är HEMSK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0