det va det sista.

Dagen har gått fort? känns som jag vaknade nyss?!
Men dansuppvisning för sista gången på den skolan jag går på nu.
Gick bra , men skratt & sånt kom ju självklart in i danserna! Men vi grejja det!
Slutade vid 11 , så legat och solat från 12 till 4.. lite färg blev det allt.
Men i morgon ska jag "fusk" sola, dä ni. Känner att jag behöver de.
Hud cancer nästa? nejdå , så galen är jag inte. Ska sola tre eller två gånger innan balen.
Sen kommer jag leva på sommar solen som äntligen kommit hit.
Planer för kvällen? nja, halvt! har ett alternativ som är ganska roligt!
För brist på annat så lockade jag håret.. dock inte världsbäst på det , men får duga.

Ha en underbar mysig kväll ute i solen ♥


Snodde bilden från: http://lindasimonsson.blogg.se/
Det är från dagens uppvisning!
Jag just nu.. dock klädproblem!
Så går runt i "mys" kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0