Goden morgen!

Igår som sagt blev det väldigt snabb shopping ,  men han få med mig en del ändå..
Helt sjukt att det är skolavslutning på fredag. Solen skiner idag & sommarvärme ute!
Är dock ny vaken men ska börja fixa mig, blir flickorna en stund sen.
Då vi ska steka i solen och glo på match.
Trött men får tänka, snart har jag månader att sova ut!
Nej , man kanske ska knapra i sig lite frukost , sen blir det fixa sig.

Gå ut i solen nu och skaffa er lite färg , man ser så fräschare ut!


ny vaken med morgon frill och allt..

Kommentarer
Postat av: Linda

japp haha :D men bilden som jag tog blev inte så bra så jag var snäll och la inte upp den. ;)

( det var jävligt gött att steka på pekaaaan! )(YY)

2010-06-06 @ 18:49:56
URL: http://lindasimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0