helt sjuuukt.

Alsters herrgård nu på morgonen , helt ovärt!
Bara massa mygg och inget mat fick typ inte heller.. bra menar jag.
Hoppas vädret håller i sig , för om det blir regn kommer två horn växa på mig!
Men har fullt schema idag , kom nyss ur duschen och ska snart ner till emma.
Där vi ska hjälpas åt med Saras hår , hoppas på bra resultat :)
Sen ska jag själv till frisören vid 4 , och innan det ska jag sminka mig och grejja..
Fullt schema idag! Bilder kommer i morgon.

Nej , ska höja upp volymen och försöka få litte pepp inför kvällen.
Dock inte så taggad inför yngves musik..


bild från gårdagen.

Kommentarer
Postat av: Janell

FIN! taggar iför kvällen jag med!

2010-06-09 @ 13:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0