?

Känner att det va länge sen jag körde detta , så passar på!

Fattar inte varför folk ska sprida rykten eller öppna sin käft.
Vi som är tjejjer och JA vi pratar skit , men det stannar mellan oss !
Kan snacka skit med en kille. Säg mig någon person som inte snackar skit ?
Men ibland väljer man att öppna sin käft och sprida vidare saker som inte är sant.
Eller kan skada någon annan , en fråga ? Varför? För att få mer " status" bland sitt gäng?
Eller bara helt förstöra för någon annan som har det bra .. För man är avis på den personen.

Det jag försöker säga med detta är :
Jag är trött på skit snack!
Jag är trött på såna som öppnar sin käft och förstör för andra!
Att folk ska tro så jävla mycket om allt!

alla är inte perfekta.





Vilken väg väljer du att gå? Leva på lögner eller leva på sanning?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0