Hissar&Dissar.

Fast idag blir det bara Dissar!

Dissar:

Slask- FY vad jag hatar det! Hatar när vintern ska övergå till
våren. Blir rena sjöarna ute på gatorna!


Yngves- Har dansat hela veckan , fy vad törligt!
Så drar han sina törra skämt som ingen skrattar åt ens.. Usch och blä!


Klädtjuv- Seriöst? Tror jag har någon dvärg bor hemma hos mig.
För mina kläder försvinner och hittar dom inte!
1 tunika & 1 par leggings borta , fett skumt.


Sönder spelade låtar- Finns inte något inom musiken mer än sönder spelade låtar.
Blir nästan galen när man hör sånt.


Att inte ha mycket pengar- När man väl inte har pengar , det är då man ser alla saker.
Skaffa ett jobb kanske vore? men är ju för lat , haha.
Men en dag kommer det då det är viktigt att ha pengar för att klara sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0