Hissar&Dissar.


Hissar:

Snart sommarlov- Nu börjar det verkligen närma sig! Har bara 2 normala veckor kvar.
Känns helt otroligt skönt , slippa högstadiet! Är nog inte den ända som längtar efter lov.

Värmen- Nu börjar ju värmen höjas här i karlstad alla fall och får sommarkänslor!
Nu slipper man gå i tjocka och stora vinter kläder.

sweet sixteen- Är ju mindre än 1 månad kvar tills jag fyller 16.
Kommer nog inte va så mycket skillnad.. Men ändå alltid kul att närma sig 18, haha.

Dissar:

Åska- Fyfan .. blir ju helt skraj av det! Speciellt när hela huset skakar..
Tror inte jag är den enda som är rädd för det, eller?!
Mycket onödigt när det ska låta och blixtra så!

Halv fungerande mobil- Är typ det jag har nu! Skickar knappt iväg mina sms.
Kan inte ta emot alla heller .. kan inte gå in på kamera album för då hakar den upp sig..
Sikken skit grej.. Väntar på att en htc ska komma ut i butik.
Sen bestämmer jag mig vilken telefon som blir min!


Finns säkert mycket mer och hissa & dissa , men står still i mitt hövv nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0