ny vecka..

Med tydligen nya tag! Men ca 2 normala veckor kvar , helt underbart skönt!
Har dock plugg och några prov kvar och häften som ska vara klara.. trist.
Skolan gick helt okej idag , flöt på ganska bra och dagen vart slut fort.
Vart ned på stan och kolla litte kläder och smycken , som kommer bli mitt.
Hoppas på att jag får min " lön" i morgon , fast kommer va lika pank fort.. hahah.
Just de?! Fick ju sommar jobb på dagis , så kommer rulla in pengar i sommar , gillas!
Har ni fått något sommar jobb? Men ska hinna mer under sommarn än att jobba :)
Nej , mat på G , sen drar jag mig ut ♥



dock va jag klövig nog och halv bröt min nagel förut.. aj!

Kommentarer
Postat av: madde

åh, jag älskar din blogg

jag kan verkligen inte sluta läsa den

och gosh va fin du ääär människa ! <3

2010-05-26 @ 15:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0