tiden bara?

Försvinner ungefär så! Men skolan va dryg men ändå helt okej , för att va måndag.
Men humöret efter skolan kanske inte va det bästa , men men.. Sånt man lever med! haha
På fredag händer det något med mig , avslöjar det inte än! Vänta tills fredag så får ni se :)
Vart och shoppade lite små saker förut , en cardigan med nitar på, love it!
Sen annat små plock , men värt att köpa. Trött är man med & törstig..
Fundera på att bada sen dejta sängen , visst låter det härligt?!
I morgon är det sista "normala" dagen i skolan denna vecka , GILLAS väldigt mycket!
Ajja , vilket tjat det va på mig .. Ska bättra mig med uppdateringar..
Men tyvärr kommer jag ha plugg att göra dom sista veckorna nu -.-
Men ska allt försöka klämma in ett inlägg , det lovar jag!♥



SOMMAR? JA TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0