Träning på g?!

Sitter här och har nyss proppat i mig mackor.
Ska snart börja byta om och begära mig till ett träningspass!
Och antar att det kommer va dö varmt där inne.. eftersom solen steker.
Men ska inte klaga , häldre lite för varm än massa minus.
Ska försöka hålla min träning igång nu när man verkligen har tagit tag i det..
Va en soff potatis efter jag la av med handbollen.. men nu är jag på fötterna igen!

Satt och klickade runt som vanligt på olika klädsidor.
Och hittade ett väldigt snyggt linne.. kanske borde önska sig i födelsedags present?
För det va ju inte direkt det billigaste.. tyvärr! haha




Bilderna är tagna från: www.bubbleroom.se
Love it ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0