SÖNDAG.

Har dock inte haft tid eller lust att blogga på grund av massor bla.. BLOGG TORKA!
Men helgen har gått för fort , hela lovet har gått för fort.
Imorgon blir det upp och sitta på massa bussar.. låter lockande va?

Söndagen hur ska jag spendera den da?
Jag har ingen aning.. sugen på att träna men ändå inte..
Har ÄNTLIGEN skrivit klart loggboken.. underbart! Firade det med lite daim glass.
Det var jag värd.. Solen skiner alla fall och det är massa - ute..
Snart blir det väll mörkt med .. ajja! Vinter vinter.. men vill ha lite snö alla fall..
Julafton närmar sig med.. inte långt kvar.. snart är det väl första andvent!

Nej.. fy vilket ovärt babbel!
Ska nog ta mig en snabb dusch.. för sitter fortfarande och degar i min pyjamas.. :)
OP 1.. dä ni! ( bild snodd från fb , inte jag som har tagit den)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0