tisdag..

Ska man säga om den dagen?
Typ inga kommentarer , slutade 13.00 idag underbart!
Kom hem och tryckte i mig lite söt saker och satte igång med pluggandet.
Skrev lite men sen gav jag upp.. behövde lite hjälp och är totalt ensam hemma!

Så jag tog bort det sista av mitt nagellack och gjorde om allt!
Använde graffiti  , gillar det för det torkar så fort då.
Blev väl inte världens snyggaste , men det duger , det gör det och får göra.

Fundera på att ställa mig och leka litte kock så jag får mat i magen..
Det behövs nu känner jag. Sedan blir det kila in i duschen och ska även glo 112 på liv och död..

Har energi med.. vill ut & gå men ingen verkar va på så får springa och hoppa runt i huset.
Nej , får ta tummen ur röven och försöka fixa mig mat & annat grejjs som måste fixas...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0