träning..

Ska snart knalla iväg och träna litte.. dagens pass är dans!
Länge sen man gick på de.. typ månader sen?!
Jag gymmar oftas , för då behöver man inte hålla på att passa tider , skönt de.
Men idag ska jag gå och skaka litte röv , bli av med lite energi och sånt!

Min dag då? Har bestått av shopping , shopping & ännu mer shopping..
Och mitt kort skriker efter PENGAR.. för inte många hundralappar kvar efter denna tur.
Vi fick ju även nyss studiebidraget.. illa illa! Behöver ju ett par jeans men inga som föll mig i smak.
Så då blev det sjal , massa toppar av olika slag och mössor med , vinter tid nu!
Men snart ramlar det in pengar igen på kortet .. det gillas!

Sitter just nu och lyssnar på gammla låtar som jag har på min itunes lista.
Ja ni.. det är ju låtar från 2009 alla fall..
Nej  , får ta tummen ur röven och leta upp tränings kläderna nu!


bild från i morse .. eller eftermiddag alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0