ååh..

Ilskan vara rinner ut mig på allt och ingenting.. Är sjukt trött och hungrig.
Och bara skit på tv .. Ingen går som jag vill.
Vill bli frisk så jag kan träna ORDENTLIGT ..
Vill åka utomlands och bli brun..
VILL verkligen ha helg..
Massa jag vill.. men inget går som jag vill .. Sug på den ni!

Kanske ska ta en snabb dusch och sen dejta sängen ? Något ni håller med om ?!
Hungrig är jag med , men min kylskåp står tomt.
Försöker att äta fetmat under helgerna istället.. godis med! Får väl se hur jag lyckas..
Kanske ta mig en ägg macka och fil.. eftersom det ända som är ätbart hemma.. roligt va?
Josse är på bra humör.. NOOOT!

Nej nu.. vill jag ha helg och sömn och massa skojj.
Sitter och taggar med denna låt , gymt bra!

Ke$ha - We R Who We R



Kommentarer
Postat av: MODE MED MILNE

SVAR: Jasså! Ja, har tänkt köpa dom länge nu. Och nu när mamma betalade så slog jag till! Haha :D Dom är jättesköna att gå i faktiskt, trotts 7 cm klck.. Ska ha dom när vi börjar skolan tänkte jag. Hihi :D

<3

2010-10-28 @ 13:42:55
URL: http://milne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0