Död?

Allt går för fort för att reagera! Håller ni med?
Dagen & veckorna bara rullar ifrån en ? Snart har jag redan gått 1 termin.. sjukt vad tiden går.
Sista veckan i skolan till veckan innan lovet , för vi går på APU nästa vecka i 3 veckor.
Kallt har det blivit med .. fy! Snart är det nog vinter & jul , gud så mysigt!
Seg dag & dryg.. klockan går inte fort.. fast måste vart för jag inte sov bort hela dagen.
Blev väckt genom att jag låg på min telefon och fick en sms.. roligt sätt att vakna på.. nja!
Får se vad dagen erbjuder?! Men ska inte springa ett maraton alla fall!
För seg och trött för att orka träna just nu.. men det ska förbättras till veckan :)


sköööönlåt. eller hur?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0