heeeeeeeeeelg!

Underbart underbart underbart att det är helg och för vissa börjar ju lovet!
Dock inte för mig.. mitt börjar på onsdag? roligt va ?! Åhnej..
Men dagen gick ganska fort  , satt och hade halloween pyssel med dom så.
Fått mycket beröm och sånt av personalen och det är ju bra :)

Fredagen då? Kommer va lugn , men ändå fixat mig!
Kände för att piffa upp mig lite.. såg ut som en gammal trasa förut.
Idol blir ikväll alla fall och massa onyttigt , men det är ju helg!
Ska även försöka ta tag i min träning nu när jag är frisk , träna på söndag blir !

Mitt uppdrag nu är att hitta lite snygga men slappa kläder , skriver nog senare eller i morgon!
Om jag hinner.. annars ställer jag nog in ett tidsinlägg :)
Ha en underbar FREDAG ♥



Två ego pics från mig , det är ju trots allt fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0