HELG.

ja ni .. nu sitter jag här i soffan och är totalt seg i hela kroppen & knoppen!
Känner att det är underbart med helg nu och jag förtjänar det  , verkligen.
Min kväll kommer va lugn.. tjocka mig med choklad & nötter framför idol.
Har 7 dagar kvar på min apu nu.. skulle haft 5 dagar.. men va borta 2 dagar denna vecka..
Och tyvärr så behöver man ha 100% närvaro.. så det blir apu under höst lovet.. roligt va? noot.
Fick även hem kläder från nelly idag som jag beställde häromdan.
Kan visa dom om jag behåller dom eller inte.. men lutar mest åt behåller..
Men självklart behöver jag mammas synpunkter om mina kläder.. även fast vi har samma smak.
Ni vet dom där små detaljerna? kommer jag använda det? Är det för stort eller litet?

Funderar starkt på att hoppa in i duschen..
Snäll bror som man har så är han iväg och köper choklad och nötter!
Men.. snäll syster som jag är så ska jag laga mat till han.. så oavgjort, haha :)


Bild från i sommras , då vi va i tunisien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0