lördag.

Helgerna går för fort.. vore gött att va ledig 3 dagar i veckan , skulle vara perfekt!
Idag då? Åkte ner till stan med emelie & sara och glodde runt..
Skit mycket folk var det med .. men fick med mig det sista till min halloween outfit!
Känns skönt att den är klar.. fattas bara nät strumpbyxor  , resultatet kommer ni kankse få se.

Sitter och väntar på mat.. jag är jätte hungrig och börjar tappa humöret med!
Men snart mat i magen då blir jag glad och pigg tjej igen..
För just nu vill jag ba gå och sova.. och sova bort hela lördagen .. men icke!
Ska dra mig iväg sen , blir allt mysigt och trevligt!

Jag vill ha lov nu , värme , sommar och vill va brun.. för är helt läskigt vit.
Usch.. kylan tar över sverige nu.. nu börjar allt frysande ! Fy för det..
Kommer nog frysa fast någon stans i vinter.. skulle inte förvåna mig!

Även så släpper aldrig min förkylning .. skit störande -.-
Låter som en gammal person när jag pratar och hostar..
Och min näsa är som en  3årings förkylning.. bara rinner!

Nej.. bara klag här..
Nu vill jag ha mat.. ska kräva det nu!
Ha en underbar lördags kväll i höst mörkret
Denna bild fick även bli min nya profil bild på fb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0