måndagar..

Man borde va ledig då.. man är trött och seg!
Upp med tuppen blev i morse och knalla sig iväg till dagiset.
Trodde dock ett tag att jag skulle frysa fast innan jag kom fram och
dagiset är ca 300 m från mig eller något.. tar ca 5-10 min att gå dit..
Så ni kan ju tänka er hur kallt det va i morse.. och frusit sönder hela dagen.

Nej.. ska skriva logg bok och möta sara för att lämna pengar till henne.
Sen kommer jag ligga framför tv och typ sova..

Ni kommer väl inte missa Svenska hollywood fruar på 3:an kl 21.00 ikväll !
Det kommer alla fall jag inte göra , för maria är för HÄRLIG :)


En anning sleten tjej och osminkad för den delen..
Men är ju med barn hela dagarna och dom bryr sig direkt inte !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0