Redan halloween?

Man kan nästan tro det när jag ska gå till min apu plats!
Är totalt genom förkyld , ret  hosta osv.. ni vet hur det är.
Känner mig som ett vandrade lik.. men halloween är det inte än.
Men man kan nästan tro det om man ser mig .. så va inte rädda är ba lite trött och sjuk.
Hoppas tiden rullar på idag.. för just nu vill jag bara ligga i sängen och SOVA!
Men icke sa nicke.. då ska man upp och passa ungar!
Blir man kallad fröken miljoner gånger om dagen.. känner mig lite gammal när dom säger så..
Självklart har jag försökt lära dom mitt namn.. men lyckas inte!

Får fixa det sista.. typ tjocka kläder!
Ser ut som minus ute.. usch , kommer frysa ihjäl...


gillar inte pink direkt , men denna låt är skön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0