buuuusigt värre!

Dryg , seg tråkig skoldag.. hade då 2 lektioner!
hehe , men vi har bytt schema så vi slutar 11.50 på fredagar , underbart eller hur?
Nu är jag mörkhårig och mitt löshår är i .. behöver klippas alla fall!
Sitter och väntat på tacos.. det luktar i hela huset , men det är mumms.
Sen drar jag mig till lovisa med min feta godis påse.. blir mys fredag med film & snack.
Som det är planerat nu alla fall , sen kan ju annat hända!
Nej , ha en bra fredag och ta vara på helgen ♥
så vart det när jag kom hem.. men plattången åkte fram sen även löshåret!
Det är samma färg som jag hade förra gången när jag tonade mig , men jag gillar den.
Vad tycker ni? HISS ELLER DISS?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0