tankar.

Min helg har varit bra och lugn och fått må gött!
Fredags var trevligt blev mycket godis & chips och dipp.. precis sånt man behöver en fredag.
Vi glodde på dear john mycket bra film , rekommenderar jag starkt!
Lördag & idag har bestått mycket av tankar & saknad.ir
Men det löser sig ikväll.. blir film mys och tjocka sig med godis , chips.
Blir film med mysigt sällskap och trevligt med!
Men känns dock väldigt underbart att veta att jag börjar 10.10 imorgon.. jag gillar vårt schema!
Nej , hoppas ni tog vara på er helg , för det gjorde jag! Vad har ni gjort allt?!♥
Snart blir det one tree hill.. tydligen sista avsnittet på den säsongen.. sorligt!


jag igår då.. ska försöka få någon att klippa mitt löshår nu i veckan , det behövs!
Har inte direkt vant mig med att jag är mörk igen.. men jag gillart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0