.

detta låter väl intessant va? eller kanske inte?
Nej , men tänkte tipsa om lite grejjer som ibalnd kan va snällt mot plånboken och ibland inte.
ANSIKTE:
Alla vill ha en perfekt hud , eller hur?
Så tänkte tipsa om en ansisktmask/ansisktvätt & ett compact puder.

Köpte detta för ca 1-2 veckor sen. Använder den mer som ansiskmask än mer som en tvätt.
Jag gillar den! Man får en mjuk len hud och man känner sig fräschare.
Jag änvänder min ca 1-3 gånger i veckan och jag märker skillnad efter typ 1 gång.
Inte sådan jätte stor skillnad men en lite , bättre än inget.. eller hur?
Även en snäll peng kostade den .. tror den kosta 70-80:- om jag minns rätt!
Detta pudret köpte jag i veckan och är sjukt nöjd med det.
Har först ett tunt lager med foundation och sedan applicerat jag detta pudret över.
Sminket blir matt och inte fett och man blir inte blank av det.
Dock är det ett puder som ska täcka det blanka och röda i ansiktet.
Snäll mot plånboken där , dock köpte jag det på ett erbjudande och kostade då 99:-
Annars kostar det 120:- , inte så falrligt enligt mig!
Det är bra om man kollar så att foundationet och pudret har en ungefär lika nyans.
( bilder lånade från google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0