.

Tror det är min tur måndag idag? Efersom vi fick lixom sluta efter 1 någon gång..
Egentligen när man ska sluta 16.20.. fy så underbart!

Fick åka in till stan efter skolan och fixa till mina glasögon , så nu sitter dom bra och grejjer.
Bra service , sånt gillas! Skulle gått på shopping runda , men kände att soffan kallade mer.
Har suttit nu och pluggat en stund med rapporten och börjar närma sig klar , ÄNTLIGEN!

Ikväll blir det halv åtta hos mig och familjen annorlunda för mig att glo på.
Riktigt underhållande om du frågar mig , sen vet jag inte vad ni andra tycker om det.

Buhuh... fan vad jag saknar att träna!
Kanske skulle ta sig ut på en promenix när mamma kommer hem?
Vill röra på mig , orkar inte med min snuva eller äkliga hosta mer.
Nu är det någon annans tur att bli smittad!



plugg plugg.. ja mera plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0