.

Oj.. detta va absolut inte igår!
Men sanningen är att jag inte haft tid för ägnat mig till att plugga..
Socialt liv jag har va? Tror inte de.. Sen har det vart ganska långa dagar och tidiga mornar!

GISSA om jag är glad? Ja , eftersom jag är klar med min rapport.
Är super nöjd men det får duga , för nu vill jag ba njuta! Men stort prov om 1 vecka väntas med..
Aja , pluggar litte smått till det.. men får ta tag i det på söndag eller något i den stilen.

Imorgon är det fredag och det invätas först skola och sedan demens föreläsning..
Mer drygt om ni frågar mig , kankse intressant? Vem vet ?!
Sedan på kvällen står det tjejmys/tjejkväll i bott och det behövs :)

Jag TRODDE verkligen att det skulle bli vår.. men blev det absolut inte!
Snön bara yr omkring och har kommit typ 20-30 cm snö MINST... buhu vill ha sommar va fan!



dagens outfit:
Jeans- lee
Skjorta/tunika- Vila
Tubhalsduk- Gina tricot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0