.

jag vet.. min blogg har vart död ett tag nu! Men nu har jag lov och jag kan pusta ut. Lovet började med att fira frida som har fyllt 17 år och det blev en toppen kväll och kommer något vi gör om. Gårdagen ? Ja ni kan nog tänka er själva hur man är , min söndag tillbringade jag i soffan och drog i mig massor med onyttigt ! Men det ska man få unna sig också :)

Dagen idag då? jag säger såhär... fan så uttråkad man blir när man bor i karlstad. Visst det är skönt att det är lov och grejjer.. men vart är allt folk? Tror att alla åker till fjället som jag själv brukar göra under sportlovet , det är så otroligt skönt att få ett miljöombyte i några dagar! Tänkte ta tag i min träning denna vecka med .. kanske drar ut på någon kvällsåkning med familjen , det väntas och se.

Imorgon har man planer och hoppas dem blir av och på onsdagen så är det inbokat en halv dag på stan med fika eller lunch.. det spörs! Ska fira en kompis och det fick bli genom en dag på stan.. tiden åt en vän och vänner är ganska bra och ge eftersom vi 4 inte träffas så ofta längre och dock väldigt synd. Men vi går på olika skolor det är nog det som stoppar det lite!


en skidbild från 2010.. jag vill också åka iväg på lovet och svischa ner för backarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0