mycket händer.

Helt sjukt mycket på gång och mitt stubin är kort! För mycket att göra och tankar som flyger omkring. Skulle helst vilja gå i ide någon vecka. Men hur skönt är det inte att få framflyttat prov tills nästa fredag? Jo tack , underbart! Därför har jag tillbringat min kväll att ligga i en soffa och ba latat ihjäl mig och glott på tv. För jag har ingen ork när jag kommer hem.. inte så konstigt. Skolan tar på krafter och tempramentet. Även gjort några val inför 2:an och känns skönt att ha dem gjoda!

Igår då? Alla ♥ dag , tror jag ingen direkt missade. För mig är det inte sådan stor grej. Kul att bli uppvaktad av någon men tiden man spenderar den är viktigare. Fick några sms och mms, det är ju tanken som räknas , eller hur? Måndag betyder också lång dag i skolan med mycket lektioner..

Nej.. klag tant här i bott! Får gå och ta tag i näringsläran nu , tråkigt nog.



Bild tagen från: google.se

Detta ger mig inspration till en tattuering... jag vill ha! Men dock lär det få vänta -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0