plugg plugg...

Precis det som jag har ängnat min tid åt idag och är klar typ.. liten del kvar!
Känns ganska skönt och snart vara klar :)

Men jag lyckades ta söndet mina glasögon? lyckat , inte särskilt!
Får knalla in till affären imorgon efter skolan och fixa dom även har dom töjt ut sig..
Så ser ut som en tant i dem , eftersom dom åker ner på näsan.

Magen kurrar , hostan slutar aldrig och nässprayen är min bästa vän just nu.
Ska man söndags feta sig kankse? Hm.. små planer på det. Tuff vecka inväntas -.-

Blir nya bilder på headern i morgon med , spännande!


jag i sommras i mina gammla glasögon.
Fick nämligen nya i vintras.. men gillar dem på bilden mycket bättre än dem jag har nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0